Moč kakovostnega kavnega zrna
PJ's Coffee of New Orleans ima skoraj štiri desetletja dolgo tradicijo. Posel je leta 1978 ustanovila Phyllis Jordan. Odprla je trgovino s praženo kavo in čaji, malo kasneje pa je maloprodajo obogatila še s kavarno, ki je povsem razumljivo nosila njeni začetnici P(hyllis) J(ordan). Na začetku so se izpostavili z vrhunskimi kavami in še danes se v kavarnah te blagovne znamke streže »črni napitek« izdelan iz najkvalitetnejših zrn kave vrste arabica, ki prihaja iz Sumatre, Etiopije, Kolumbije, Kenije. Potrošnikom ponujajo klasično črno, espresso in razne vrste ledenih kav, ki se pripravljajo na specifičen način, predvsem z namenom zaščititi okus zrna kave. Poleg tega strežejo še druge napitke kot so smoothie, sokovi, čaji, tople čokolade.
Mreža teh kavarn je sestavljena iz več kot 70 enot, franšizno mrežo, ki danes šteje 20 kavarn, pa so začeli razvijati leta 1989. Partnerje zdaj iščejo tudi med podjetnimi ljudmi iz naše regije, tisti, ki se odločijo za franšizo kavarne PJ's Coffee of New Orleans, pa morajo biti popolnoma predani razvoju koncepta na lokalnem tržišču, pravi William Edwards, direktor podjetja Edwards Global Services, ki je zadolženo za širitev te franšize v tej regiji.
"Prejemnik franšize mora biti predvsem močno, marketinško usmerjeno podjetje, ki že posluje v sektorjih povezanih s prehrano. Predvidevamo, da dobro pozna lokalno tržišče in okuse potrošnikov, najpomembneje pa je, da ima dovolj finančnih sredstev za prevzem master franšize in otvoritev najmanj petih kavarn" - pojasnjuje Edwards.
Od prejemnika se pričakuje tudi, da poskrbi za privlačne nepremičnine in lokacije kavarnic, velikost lokalov naj bi znašala med 30 in 150 m2 v odvisnosti od formata franšize (stojnica ali klasična kavarna).
Podpora franšizodajalca vključuje usposabljanje, pomoč pri izbiri lokacije, marketingu in vseh aspektih poslovanja. "Izobraževanje v ZDA traja od dva do štiri tedne in je obvezno tako za prejemnike franšize, kot tudi za osebje, ki bo vključeno v otvoritev, vodenje in upravljanje kavarnic" - pravi Edwards.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.