20.05.2016

Moč kakovostnega kavnega zrna

Kavarna PJ’s iz New Orleansa je pred 27 leti začela širiti svojo franšizno mrežo, prejemnike franšize pa zdaj išče tudi v državah naše regije.

PJ's Coffee of New Orleans ima skoraj štiri desetletja dolgo tradicijo. Posel je leta 1978 ustanovila Phyllis Jordan. Odprla je trgovino s praženo kavo in čaji, malo kasneje pa je maloprodajo obogatila še s kavarno, ki je povsem razumljivo nosila njeni začetnici P(hyllis) J(ordan). Na začetku so se izpostavili z vrhunskimi kavami in še danes se v kavarnah te blagovne znamke streže »črni napitek« izdelan iz najkvalitetnejših zrn kave vrste arabica, ki prihaja iz Sumatre, Etiopije, Kolumbije, Kenije. Potrošnikom ponujajo klasično črno, espresso in razne vrste ledenih kav, ki se pripravljajo na specifičen način, predvsem z namenom zaščititi okus zrna kave. Poleg tega strežejo še druge napitke kot so smoothie, sokovi, čaji, tople čokolade.

PJ's Coffee of New Orleans Fot. EGS

Od prejemnika se pričakuje tudi, da poskrbi za privlačne nepremičnine in lokacije kavarnic, velikost lokalov naj bi znašala med 30 in 150 m2 v odvisnosti od formata franšize (stojnica ali klasična kavarna).

Mreža teh kavarn je sestavljena iz več kot 70 enot, franšizno mrežo, ki danes šteje 20 kavarn, pa so začeli razvijati leta 1989. Partnerje zdaj iščejo tudi med podjetnimi ljudmi iz naše regije, tisti, ki se odločijo za franšizo kavarne PJ's Coffee of New Orleans, pa morajo biti popolnoma predani razvoju koncepta na lokalnem tržišču, pravi William Edwards, direktor podjetja Edwards Global Services, ki je zadolženo za širitev te franšize v tej regiji.

"Prejemnik franšize mora biti predvsem močno, marketinško usmerjeno podjetje, ki že posluje v sektorjih povezanih s prehrano. Predvidevamo, da dobro pozna lokalno tržišče in okuse potrošnikov, najpomembneje pa je, da ima dovolj finančnih sredstev za prevzem master franšize in otvoritev najmanj petih kavarn" - pojasnjuje Edwards.

Od prejemnika se pričakuje tudi, da poskrbi za privlačne nepremičnine in lokacije kavarnic, velikost lokalov naj bi znašala med 30 in 150 m2 v odvisnosti od formata franšize (stojnica ali klasična kavarna).

Podpora franšizodajalca vključuje usposabljanje, pomoč pri izbiri lokacije, marketingu in vseh aspektih poslovanja. "Izobraževanje v ZDA traja od dva do štiri tedne in je obvezno tako za prejemnike franšize, kot tudi za osebje, ki bo vključeno v otvoritev, vodenje in upravljanje kavarnic" - pravi Edwards.

Moč kakovostnega kavnega zrna

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank