18.03.2016

Prednosti novega trenda

Kako poslujejo samopostrežne pralnice perila, kako privlačen je ta posel za ljudi ter koliko se lahko zasluži, govori lastnik hrvaškega podjetja Beli svet (Bijeli svijet) Mario Martinek.

Samopostrežne pralnice perila so se v državah naše regije pojavile šele v zadnjih letih. Pred približno enim letom se je med njimi znašla tudi franšiza LG Loundry Lounge. Mario Martinek, lastnik podjetja "Bijeli svijet", ki je prejemnik omenjene franšize za vse države vzhodne Evrope, nam bo razkril kako privlačen je ta koncept za ljudi, kakšne občutke imajo po enem letu poslovanja ter kaj je specifično za franšizo LG Loundry Lounge.

Mario Martinek Fot. M. Martinek

Ena od prednosti pralnic je prodaja storitev zelo raznoliki in široki ciljni skupini: lepotnim salonom, študentom, turistom, športnim društvom, podnajemnikom, čistilnim servisom, javnim inštitucijam; prednost za gospodinjstva pa je prihranek in praktičnost. To je namreč še vedno najpreprostejši in najugodnejši način pranja odej, prešitih odej, jaken in drugih velikih kosov. Mario Martinek

Kako se je izkazal koncept samopostrežne pralnice perila glede na to, da v preteklem obdobju ni bil preveč prisoten na teh prostorih?

Pralnice perila postajajo pravi trend med domačimi podjetniki. Kot ste povedali so se pralnice na Hrvaškem pojavile šele nedavno, medtem ko v sosednji Italiji ta trend poznajo že več kot 20 let. Zaradi tega hrvaški trg ni nasičen – od Zagreba, Splita, Reke in Pulja do Dubrovnika obstaja vsega desetina pralnic. Doseženi rezultati nas opogumljajo in odpirajo vrata novim priložnostim in dobremu zaslužku.

Pred kratkim ste organizirali tudi konferenco na kateri ste predstavili koncept LG Laundry Lounge. Kakšne so bile reakcije podjetnikov, kaj jih je najbolj zanimalo in ali vam delujejo zainteresirano?

Reakcije so bile pozitivne saj govorimo o manjših investicijah, ki prinašajo manjša tveganja, projekti, ki smo jih do zdaj vodili, pa so se pokazali kot dobičkonosni. Zato lahko trdimo, da je tak posel vzdržen in ne predstavlja velikega tveganja za podjetnika.

Kaj so prednosti tega koncepta?

Obrat investicije je mogoče doseči že po 12 mesecih, začetni vložek v mini-pralnico pa znaša 20.000 evrov. Podjetje "Bijeli svijet" je skozi celoten proces na voljo vsem, ki se odločijo odpreti pralnico perila. Mi namreč interesentom vedno izdelamo finančni plan in svetujemo v zvezi s tehničnimi pogoji, marketinškimi in prodajnimi aktivnostmi ter mikro kreditiranjem. Menim, da vse to bistveno pomaga pri odločitvi za vstop v tako investicijo.

Z našo pomočjo so obstoječi projekti po celotni Hrvaški dosegli odlične rezultate in služijo kot vzor in spodbuda ostalim, ki se želijo ukvarjati s tem poslom in to je za nas največji dosežek.
Pravzaprav morajo bodoči lastniki pralnice poiskati najmanj 30 kvadratnih metrov velik prostor na privlačni lokaciji, za vse ostalo pa je tukaj "Bijeli svijet".

Poleg tega je ena od prednosti pralnic prodaja storitev zelo raznoliki in široki ciljni skupini: lepotnim salonom, študentom, turistom, športnim društvom, podnajemnikom, čistilnim servisom, javnim inštitucijam; prednost za gospodinjstva pa je prihranek in praktičnost. To je namreč še vedno najpreprostejši in najugodnejši način pranja odej, prešitih odej, jaken in drugih velikih kosov.

Prednosti novega trenda

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank