Mini Pani v Sloveniji in na Hrvaškem
Za Mini Pani je bil začetek leta zelo uspešen saj so franšizno mrežo razširili na nove trge – po Madžarski so vstopili tudi v Slovenijo in Hrvaško. Kot pravijo v podjetju, so za te trge pripravili tudi posebne ugodnosti za prejemnike franšize. - Potrudili smo se oblikovati najbolj dostopen franšizni koncept z minimalnimi vlaganji in da večji del dobička ostane pri prejemnikih franšize. Prva prednost je, da ne obstaja zahteva po nakupu določene količine izdelkov, ki bi jih morali imeti na zalogi. Od naših prejemnikov franšize ne zahtevamo ničesar vnaprej, ne vežemo jih dolgoročno v neznano, temveč jim ponujamo preizkusno obdobje, v katerem jim brezplačno dostavimo blago, poleg tega pa lahko brez nadomestila uporabljajo spot-peči in vitrine, kot tudi ekskluzivnost in marketinško podporo - pravi Gabor Kovacs, lastnik podjetja Mini Pani d.o.o.
Za to potezo so se odločili zaradi že prisotne konkurence na teh tržiščih, zaradi česar so pripravili tudi druge ugodnosti. - Opravili smo podrobno analizo trga in ugotovili, da smo cenovno absolutno konkurenčni – tako kar se tiče veleprodajnih cen za naše prejemnike franšize, kot tudi maloprodajnih cen za končne potrošnike. Poleg tega svojo konkurenčno prednost vidimo tudi v bogati in edinstveni ponudbi saj na naših prodajnih mestih lahko najdete bureke, »fingerse«, rogljičke, kavo, ožete sokove - poudarja Kovacs.
Mini Pani je lahko samostojna spot-pekarna, "shop-in-shop" koncept ali stojnica v trgovskem središču, v vsakem primeru pa se pecivo peče neposredno na prodajni lokaciji. Zadnja novost v ponudbi so mobilne prodajne enote, v katerih se prodaja pecivo in so "podaljšana roka" Mini Pani poslovalnic.
Prejemnik, po preteku trimesečnega preizkusnega obdobja in podpisu pogodbe, plača vstopno nadomestilo, ki znaša 390 evrov. Poleg tega plačuje redno nadomestilo za uporabo franšize, ki znaša en odstotek bruto prometa, le to pa je omejeno na največ 100 evrov mesečno. Plačilo za marketing znaša 0,5 odstotka od bruto prometa a ne več kot 50 evrov. V pogodbenem obdobju je potrebno zagotoviti še garancije za uporabo peči in vitrine.
Kovacs poudarja, da je ta poslovni koncept idealen za samozaposlitev in kot družinski posel, ki lahko zagotavlja dostojen zaslužek.
Mini Pani ima več kot deset let izkušenj v proizvodnji, skladiščenju in distribuciji globoko zamrznjenega peciva. Svojo franšizno mrežo že 15 let razvija v vse državah regije, kjer ima več sto franšiznih enot. V podjetju trdijo, da njihova peciva izpolnjujejo vse standarde tržišča EU in Rusije ter ima HALAL certifikat.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.