MiniPani prejel certifikat Halal
Kot pravijo v tem podjetju iz Subotice (Srbija), je MiniPani s Halal certifikatom dodatno zaokrožil še enega od kriterijev za garancijo kakovosti proizvodov.
- Na tržiščih celotne regije obstaja veliko število pripadnikov islamske veroizpovedi, ki želijo uživati hrano halal kakovosti, zdaj pa lahko mirne vesti konzumirajo peciva podjetja Mini Pani saj so le ta preverjena in certificirana. Certificiranje je opravila Agencija za certificiranje halal kakovosti - pravijo v Mini Paniju in dodajajo, da bo dvig kakovosti vsekakor prišel prav vsem, ki kot prejemniki franšize poslujejo pod blagovno znamko Mini Pani.
Podjetje si je že zdaj lastilo certifikata ISO 22000:2005 in ISO 14001:2010. Ta certifikata jamčita, da podjeteje MiniPani dosega standarde o neoporečnosti hrane in varovanju okolja.
Trenutno se peciva MiniPani prodajajo na tržiščih Srbije, BiH, Makedonije, Črne Gore, Madžarske, Rusije, Slovenije in Hrvaške. Maloprodajna mreža je sestavljena iz franšiznih mini pekarn, trenutno pa so osredotočeni na širjenje mreže v Sloveniji in na Hrvaškem.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.