"Ta posel je v prvi vrsti primeren za komunikativne osebe, z zelo razvitim občutkom za medčloveške odnose. Potrebno je veliko komunicirati z oglaševalci, da bi jim uspeli približati novi koncept oglaševanja." Damir Jurković
Nedelja
31.01.2016
Kako se oglaševalci odzivajo na Ticket Com franšizo, ali obstaja zanimanje za tovrstno poslovanje in kaj najbolj zanima prejemnike franšiz, nam odgovarja Damir Jurković.
 

Damir Jurković, direktor podjetja Haus Service, ki je prejemnik franšize Ticket Com, se je v kratkem času uspel dogovoriti za prvi posel in s tem tudi na hrvaški trg uvedel oglaševanje na hrbtni strani fiskalnih računov. Namreč pred nekaj dnevi se je začela prva šest mesečna kampanja v sedmih trgovinah določene trgovske verige na otoku Krk, prihodnji mesec pa pričakujemo kampanje v še štirih trgovinah. Jurković je zadolžen za področje Reke in okoliških otokov, v vseh ostalih regijah pa je na razpolago franšiza. Jurković je medtem že začel s pogajanji s potencialnimi prejemniki a kot kaže največ zanimanja prihaja iz Srbije.

Franšiza Ticket Com je relativno kratek čas prisotna na tržišču. Kakšne so prve reakcije s terena, glede na to, da govorimo o novem poslovnem konceptu na trgu? Kakšne so reakcije potencialnih partnerjev in samih potrošnikov?

Ta posel je v prvi vrsti primeren za komunikativne osebe, z zelo razvitim občutkom za medčloveške odnose. Potrebno je veliko komunicirati z oglaševalci, da bi jim uspeli približati novi koncept oglaševanja. Po drugi strani gre za najcenejši način oglaševanja na trgu, zato zanimanje oglaševalcev vsekakor obstaja. Seveda se srečujem tudi s tistimi, ki zaradi raznoraznih razlogov ne kažejo zanimanja za oglaševanje: "že imamo dovolj dela", "nimamo dovolj delavcev za povečan obseg dela", "ko posel je – je, ko pa ga ni, pa ne pomaga niti oglaševanje" in podobno… No, na vrhuncu turistične sezone, sem poleg vodenja lastne restavracije na otoku Krk, uspel zbrati oglaševalce za dve šestmesečni kampanji v 11 trgovinah trgovske verige Kvarner Punat, zato sem prepričan, da v tem poslu vsekakor obstaja potencial. Reakcije bodo vidne v kratkem saj se je prva kampanja v trgovinah komaj začela. Verjamem, da bodo zelo pozitivne saj tako kažejo tudi dosedanje izkušnje franšizojemalcev iz drugih držav po svetu.

Kako potekajo pogovori s prejemniki? Kaj jih najbolj zanima?

Prejemniki se javljajo, a jih je v tem trenutku več iz Srbije kot iz Hrvaške. Potencialne prejemnike zanima, kaj vse jih čaka v bodočem poslu, kako priti do distributerjev in oglaševalcev, kdo je zadolžen za oblikovanje kuponov, kje poteka tisk trakov.

Kje vidite največje ovire pri širjenju mreže?

Na Hrvaškem franšizing še ni tako priljubljen, verjamem pa da tudi slabe ekonomske razmere niso ravno vzpodbudne za zagon novih poslov, ki seveda zahtevajo tudi določene investicije. Iz dosedanjih pogovorov je razvidno, da problem tiči predvsem v začetni investiciji, pa čeprav franšiza Ticket Com ne zahteva znatnih denarnih sredstev za zagon lastnega poslovanja.


Zanimivosti na forumu