Uspešno leto za Conte of Florence
Podjetje Velvet sport iz Srbije je leta 2014 postalo prejemnik master franšize italijanske blagovne znamke Conte of Florence za vse države bivše Jugoslavije. Prve franšizne poslovalnice v Beogradu in Novem sadu je podjetje odprlo samo, širjenje poslovanja pa se je nadaljevalo tekom preteklega leta. Direktorica podjetja Velvet sport Sanja Đorđević si je že na začetku postavila cilj razširiti franšizno mrežo. Podjetje Velvet sport je v preteklem letu odprlo še tretjo poslovalnico v Srbiji na Kopaoniku. Poleg tega so našli še dva franšizojemalca izven Srbije. Sredi leta je bila najprej odprta franšizna poslovalnica v Budvi v trgovskem centru TQ Plaza. Prejemnik franšize za področje Budve je podjetje Time Marine. Konec oktobra 2015 je z delom pričela še poslovalnica v Ljubljani, prejemnik franšize za to mesto pa je podjetje Taurus.
- Lansko leto je bilo poslovanje boljše kot leto 2014, tako da postopoma napredujemo. Blagovna znamka Conte of Florence obstaja od leta 1952, ima zelo dolgo tradicijo in verjamemo v njen uspeh tudi na teh prostorih. To blagovno znamko nameravamo skozi franšize še naprej širiti v vseh državah bivše Jugoslavije - pravi Sanja Đorđević.
Oblačila te blagovne znamke so namenjena predvsem starejšim od 16 let, kolekcije pa vsebujejo linije za smučanje, golf in jadranje. Odlikujejo se s širokim spektrom barv, modelov in materialov.
Preberite članke
Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
Gap nadaljuje z ekspanzijo na mednarodne trge – prihodnje leto bodo v šestih državah Bližnjega vzhoda odprli franšizne trgovine Old Navy.
Ameriška blagovna znamke Gap prihaja kmalu v Slovenijo. Do septembra predvidevajo odprtje treh trgovin.
Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.