S.Oliver tudi v Sarajevu
Modna blagovna znamka s.Oliver je prispela v Bosno in Hercegovino, prva prodajalna pa je odprta nedavno v centru Alta v Sarajevu. Kot navajajo tamkajšnji mediji, prejemnik franšize – podjetje Amedex d.o.o. – planira še naprej širiti mrežo. V prvi trgovini v BiH lahko najdemo proizvode iz sortimenta s.Oliver Casual Man & Woman in Accessories.
To modno znamko je ustanovil Bernd Freier, ko je v Wuerzburgu odprl prvo trgovino pod imenom – Sir Oliver. Kasneje so spremenili ime v s.Oliver, pod to blagovno znamko pa se prodajajo oblačila za moške, ženske in otroke, kot tudi razni modni dodatki.
Sredi lanskega leta je podjetje objavilo, da je sprejelo novo strategijo, ki vključuje fokusiranje na osnovno blagovno znamko s.Oliver, ki bo še naprej odlikovala oblačila v sproščenem (casual) stilu. Poleg tega so stare blagovne znamke preimenovali v nove. Tako je s.Oliver postal s.Oliver Premium, QS pa se danes prodaja pod imenom s.Oliver Denim. Blagovne znamke Comma, Triangle by s.Oliver in Liebeskind Berlin pa nadaljujejo z neodvisnim poslovanjem.
Drugi del strategije vključuje ekspanzijo trga. Mathias Eckert, direktor mednarodne veleprodaje in franšizinga je po objavi nove strategije izjavil, da bo s.Oliver še naprej zanesljiv partner na vseh trgih sveta.
Podatki z uradnega portala pravijo da je blagovna znamka s.Oliver prisotna v več kot 30 državah, lahko pa jo najdemo tudi v vseh državah naše regije (razen v Makedoniji). Podjetje zaposluje več kot 7000 ljudi. Sedež podjetja se nahaja v Rottendorfu v Nemčiji.
Preberite članke
Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
Gap nadaljuje z ekspanzijo na mednarodne trge – prihodnje leto bodo v šestih državah Bližnjega vzhoda odprli franšizne trgovine Old Navy.
Ameriška blagovna znamke Gap prihaja kmalu v Slovenijo. Do septembra predvidevajo odprtje treh trgovin.
Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.