Pohištvo po meri otroka

Flexa, otroška soba
Med sodelovanjem Flexa ne bi zaračunavala nikakršnega franšiznega nadomestila. Od prejemnikov franšize pričakuje izkušnje v maloprodaji ali industriji pohištva, kot tudi poznavanje lokalnega tržišča.
Nedelja
28.02.2016
Dansko podjetje Flexa namerava v Sloveniji odpreti trgovine s pohištvom. Iščejo prejemnike franšize.
 

Danska Flexa se je že v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja ločila od ostalih svetovno znanih proizvajalcev pohištva s tem, da se je na trgu pojavila z do tedaj neznano ponudbo – s pohištvom, ki se je lahko prilagajalo glede na višino in rast otroka. Za starše je bil to znaten prihranek, za najmlajše pa – všečna in zabavna rešitev. Flexa danes prodaja pohištvo v 40 državah po svetu, skozi več kot 140 poslovalnic. Prodajno mrežo pa že več kot 40 let razvija tudi z razvojem in dajanjem franšize. Kot najavljajo iz podjetja, namerava Flexa vstopiti tudi na določene trge naše regije in že išče prejemnike franšize v Sloveniji in Srbiji.

- Flexa ne proizvaja pohištva, ki je samo lepo ampak ima tudi specifičen namen. Skozi naše proizvode pravzaprav poskušamo spodbuditi otroško radovednost in ustvarjalnost. To možnost želimo ponuditi tudi otrokom v Sloveniji. Zato smo se tudi odločiti poiskati franšizne partnerje - pravi Kevin Chan Le, prodajni in brand menedžer, zadolžen za evropsko regijo. Kot pravi, podjetje nima posebnih pogojev v zvezi z krajem ali mestom, kjer bi bile odprte trgovine, kar pomeni, da franšizo ponujajo podjetnikom iz cele Slovenije.

Zainteresirani podjetniki bi morali investirati med 120 in 150 tisoč evri, kolikor potrebujemo za zagon poslovanja in otvoritev trgovine.  Ta investicija bi pokrila strošek licence, opremljanja in prvega polnjenja trgovine. Po drugi strani pa Flexa med sodelovanjem ne bi zaračunavala nikakršnega dodatnega nadomestila.

Kar zadeva velikost ali lokacijo Flexa trgovine, podjetje nima posebnih zahtev.  - Naš koncept je zelo fleksibilen. S tem se trgovine lahko nahajajo kjerkoli – povsem enakovredne so lokacije v nakupovalnih središčih, pa tudi v mestnih področjih - pojasnjuje Chan Le.

Vseeno pa se od prejemnika franšize pričakuje izkušnje v maloprodaji ali v pohištveni industriji in poznavanje lokalnega tržišča. - Uspeh koncepta v Sloveniji ali drugih državah regije je odvisen od izbrane marketinške strategije - pravi Chan Le. Prejemniki franšize vsekakor lahko računajo na polno podporo podjetja, ki bo načrtovalo marketinške plane in kampanje, pa tudi dajalo navodila za interakcijo preko socialnih omrežij.

Več o pogojih in opis franšiznega sistema Flexa lahko poiščete tudi v našem Katalogu franšiz.


/2/
Pogledajte više