16.03.2015

Pekarna za pse

Ko se je odprla prva pekarna za pse v Sloveniji, je bila to prava senzacija. Lastnica koncepta Nastja Verdnik je hitro razvila in ponudila svojo prvo franšizo.

Nastja Verdnik iz Maribora je nekega božičnega dne spekla svoje prve pasje slaščice. Seveda je bil prvi degustator njen pes Bilbo ter psi njenih prijateljev. Kot pravi se je ideja pojavila spontano – največ zaradi ljubezni in potrebe po razvajanju svojega hišnega ljubljenčka. Pojasnjuje, da si je želela sama pripraviti okusne poslastice, narejene iz sestavin, ki jih pozna in za katere je prepričana, da so zdrave. Za tem se je odločila, da nekaj svojih specialitet pakira in prodaja v trgovini za živali svojega prijatelja. Želja odpreti "pravo" lastno pekarno ni pojenjala in Maribor je leta 2013 dobil "Pasjo pekarno Hov-Hov". V vmesnem času je bila, zaradi velikega povpraševanja, pekarna za pse odprta tudi v Ljubljani.

Hov-Hov Fot. Pasja pekarna Hov-Hov

To je posel, ki se hitro razvija. Po nekaterih raziskavah, je industrija zdrave prehrane za pse hitro rastoča, podobno kot farmacevtska industrija. Lastniki psov se vse bolj zavedajo zdrave prehrane psov, pazijo na preventivo, ker hišnega ljubljenčka obravnavajo kot del svoje družine. Po drugi strani govorimo o novem poslu, s premalo razvito konkurenco in s tem so možnosti za uspeh velike. Nastja Verdnik

Nastja Verdnik je po enem letu poslovanja želela idejo in koncept "izvoziti" tudi na druge trge, zato je ustvarila franšizo. - Franšizing je povsem logična izbira za širitev v tujino, ker je nemogoče samostojno voditi posel. Poleg tega pa prejemniki franšize poznajo svoje delovno okolje in način poslovanja na svojem tržišču - pojasnjuje Verdnikova.

Prva franšizna pekarna za pse je bila odprta maja 2014 v Zagrebu, trenutno pa potekajo dogovori za nemške, avstrijske in italijanske trge.

Za postavitev te pekarne je potreben lokal v velikosti 15-25 kvadratnih metrov, skupen strošek investicije pa se giblje okrog 10.000 evrov – začetno nadomestilo znaša 2.000 evrov, ureditev trgovine in začetni marketing znašata 6.000 evrov, za prvo polnjenje trgovine pa je potrebnih okoli 2.500 evrov.

- To je posel, ki se hitro razvija. Po nekaterih raziskavah, je industrija zdrave prehrane za pse hitro rastoča, podobno kot farmacevtska industrija. Lastniki psov se vse bolj zavedajo zdrave prehrane psov, pazijo na preventivo, ker hišnega ljubljenčka obravnavajo kot del svoje družine. Po drugi strani govorimo o novem poslu, s premalo razvito konkurenco in s tem so možnosti za uspeh velike - pojasnjuje Verdnikova.

V "Pasji pekarni Hov-Hov" lahko najdemo nekaj deset vrst hrane za pse – piškoti raznih okusov (tuna, puran, jagenjček), razne torte, kot tudi hrana za pse s posebnim režimom prehranjevanja.

Pekarna za pse

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank