10.02.2015

Založništvo pod domačo streho

Za franšizo založniške hiše Modri slon niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji – prejemnik franšize lahko celotno založniško dejavnost vodi od doma.

Češka založniška hiša Modri slon je pred 17 leti doživela neverjetno popularnost. Takrat je namreč predstavila specifičen založniški projekt. Modri slon je začel z izdelavo tako imenovanih personaliziranih knjig, ki so se tiskale izključno po naročilu. Najbolj zanimivo pa je bilo dejstvo, da so glavni junaki knjig "resnične" osebe oziroma fantje in dekleta, ki so jim bile knjige namenjene kot darilo. Založniška hiša je, zaradi izjemno velikega zanimanja, hitro razvila franšizo in začela s širjenjem posla tudi izven meja matičnega trga.

MOdri slon Fot. Modrý slon

Potencialni prejemniki franšize se morajo zavedati, da za pristop k sistemu niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji, posebna prednost pa je to, da prejemnik celotno založniško dejavnost lahko vodi od doma. Je pa poslovalnica lahko tudi v trgovskem centru ali knjigarni, ob tem pa prejemnik potrebuje samo računalnik, laserski tiskalnik in spenjač.

Poleg Češke ima Modri slon danes franšizne poslovalnice tudi na Slovaškem, Poljskem in v Združenih Državah Amerike, prejemnike master franšiz pa trenutno iščejo tudi v Sloveniji in ostalih državah te regije – Srbiji, Bosni, Hrvaški,…

- Modri slon ima že ogromno izkušenj in ve kaj je potrebno ponuditi otrokom. Zato konstantno delamo na novih izdajah in prozvodih - pravi Rafal Kwiatkowski, direktor franšizne mreže na Poljskem.

Poleg tega, da je knjige zdaj možno naročiti tudi prek spleta (s pomočjo aplikacije na spletni strani), je Modri slon predstavil tudi novo izobraževalno edicijo – Pletenico, "paleto" ugank in iger, ki razvijajo logično razmišljanje in motorične sposobnosti. - Pletenica bo otrokom pomagala raziskati svet na zelo duhovit način, vse to pa s pomočjo slavnega junaka iz risank Krtka - pravi Kwiatkowski. - Pripravljamo tudi program, ki bo omogočil tiskanje personaliziranih knjig v tujih jezikih – nemščini, angleščini, češčini,… Verjamemo, da bodo otroci, ob prebiranju bajke o sebi, neprimerljivo bolj motivirani za učenje tujih jezikov - meni Kwiatkowski.

Potencialni prejemniki franšize se morajo zavedati, da za pristop k sistemu niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji, posebna prednost pa je to, da prejemnik celotno založniško dejavnost lahko vodi od doma. Je pa poslovalnica lahko tudi v trgovskem centru ali knjigarni, ob tem pa prejemnik potrebuje samo računalnik, laserski tiskalnik in spenjač. Dajalec franšize mu priskrbi programsko opremo in določeno količino polizdelkov, ki so potrebni za tiskanje knjig.

- Investicija se lahko povrne že po 100 prodanih knjigah. Če ima prejemnik franšize ob tem še širok krog prijateljev in znancev, mu povrnitev investicije sploh ne bo delalo težav - pravi Kwiatkowski.

Založništvo pod domačo streho

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank