19.12.2014

Fly Fly franšiza – z našo pomočjo začnite lasten varen posel

Fly Fly travel – podjetje, ki raste

O Fly Fly Letalstvo in turizem Zakaj Fly Fly
franšiza?
Procedura do franšize Koga iščemo Poslovalnice Kontakt

Fly Fly Travel

Fly Fly Travel je podjetje, ustanovljeno leta 2009, ki se je v kratkem času uspelo uveljaviti kot eno od vodilnih na področju letalstva in turizma v jugovzhodni Evropi,še najbolj pa v Srbiji, Črni Gori in BiH.
Glavna dejavnost je prodaja letalskih kart in turističnih potovanj za cel svet, poleg tega pa se resno ukvarjajo tudi z zastopstvom letalskih družb, izdajanjem lastnega časopisa in usposabljanjem kadrov za delo v civilnem letalstvu.
V tem časovnem obdobju so se uspešno razvili tudi drugi sektorji, ob tem pa je Fly Fly Travel postalo podjetje s široko ponudbo. Čeprav se je v tem procesu krog dejavnosti razširil, se prodaja letalskih kart kot osnovni posel in vezanost na civilno letalstvo nista spremenila. Poleg tega je podjetje Fly Fly Travel vestno delalo tudi na širitvi lastne prodajne mreže v regiji, rezultat tega pa je otvoritev Fly Fly Travel v Baru, Črna Gora in Banja Luki, Bosna ter vstop na turški trg in otvoritev predstavništva v Carigradu.

Turistični sektor, ki se vse hitreje razvija, obsega ponudbo individualnih in skupinskih potovanj in aranžmajev, križarjenja, turističnih zavarovanj, potniških transferjev in rent a car storitev. Fly Fly Travel je postal prepoznaven po odličnem marketingu, kar je zelo pomembno za vse franšizne enote. Potrebno je omeniti, da je Fly Fly Travel edina agencija v regiji, ki izdaja tudi lasten časopis. Govorimo o Fly&Travel inflight magazine, prvem in edinem mesečniku na Balkanu, ki piše o temah iz civilnega letalstva, turizma, zabave itd.

Fly Fly Travel je, kot vodilna turistična agencija za prodajo letalskih kart in potovanj, obenem pa tudi največja turistična agencija v regiji, sčasoma razvila lasten franšizni sistem, kot uspešen zgled kvalitetno razvite in uveljavljene blagovne znamke. Velika priljubljenost, kvaliteten sistem poslovanja, standardizacija dela in dobra pozicioniranost na trgu so vplivali na to, da je Fly Fly Travel postala ena od najboljših poslovnih priložnosti v franšiznem poslu. Rezultat tega je devet franšiz, ki jih ima trenutno Fly Fly Travel v svoji prodajni mreži.

V zadnjem letu je bilo veliko dela vloženega v razvoj sektorja, ki se ukvarja z organizacijo izobraževalnih programov, kar je pripeljalo do ustanovitve Fly Fly Akademije. Slušatelji Fly Fly Akademije imajo možnost obiskovati vseobsegajoč program usposabljanja za kabinsko osebje na letalih, oziroma stevarde in stevardese. Program z imenom »Cabine crew college« je edinstven na teh prostorih, tistemu, ki ga opravi pa omogoča vse licence, ki so potrebne za delo v katerikoli svetovni letalski agenciji. Da bi svojim tečajnikom lahko zagotovili visok nivo usposobljenosti, smo angažirali eminentne strokovnjake s področja letalstva.

Fly Fly Akademija ima v ponudbi, poleg šole za usposabljanje stevardov in stevardes, tudi tečaj za usposabljanje letalskih menedžerjev, s katerim dobimo diplomo o opravljenem tečaju sistema za rezervacije Galilelo, certifikat za prodajo turističnega zavarovanja in angleški I (Flight Operations) certifikat.

Vizija podjetja Fly Fly Travel:

  • Vizija Fly Fly Travel je, da ime podjetja postane sinonim za letalske karte in turistična potovanja na območju poslovanja,
  • Da podjetje postane vodilno za nudenje storitev na področju letalstva in turizma:
    • prodaja letalskih kart,
    • zastopanje letalskih podjetij,
    • šolanje v letalstvu,
    • revija o letalstvu,
    • organizacija sejma v letalstvu,
    • prodaja turističnih potovanj in aranžmajev.
  • širjenje mreže poslovalnic do trenutka, ko podjetje postane vodilno vmaloprodaji na trgu regije,
  • otvoritev lastne letalske družbe, najprej za charter, pozneje pa tudi za redni zračni promet.

Na vrh

Letalstvo in turizem, izziv in zadovoljstvo

Čeprav je Fly Fly Travel od svojega nastanka širil krog poslovanja, je vezanost na letalstvo vedno ostajala na prvem mestu. Prav zaradi tega bi lahko rekli, da so v Srbiji postali skoraj sinonim za letalske karte.
Prodaja letalskih kart je posel za katerega je obvezno strokovno usposabljanje, se ga pa hitro in lahko naučimo. Vseeno pa so izkušnje tiste, ki bodo vsakega prodajalca naredile boljšega in bolj produktivnega. Povpraševanje po katerikoli svetovni destinaciji zahteva znanje in čas, ker je naš cilj potniku vedno poiskati najboljšo in najcenejšo opcijo. Ta proces predstavlja velik izziv.
Podobna situacija je tudi s prodajo turističnih potovanj, aranžmajev in križarjenj. Prodajalec mora skozi razgovor s potnikom zbrati čim več informacij, da mu lahko pomaga izbrati najboljšo destinacijo za dopust. Zadovoljen potnik je tudi nam v največje zadovoljstvo.
Prodaja turističnih potovanj kljub krizi še naprej raste. Raziskave Svetovne turistične organizacije kažejo, da se sodobni, z delom obremenjeni človek, najtežje odreče prav dopustu.

na vrh

Zakaj Fly Fly franšiza?

Prejemniki franšize Fly Fly Travel dobijo vrsto ugodnosti, ki jim olajšajo pot do uspeha:

  • Pravico do uporabe prepoznavne blagovne znamke;
  • Široko paleto izdelkov in storitev;
  • Razvite metode dela;
  • Izkušnje in znanja (know how);
  • Programe, ki so potrebni za delo;
  • Usposabljanje;
  • Tehnično, logistično in marketinško podporo;
  • Atraktiven franšizni paket.

Sistem vključuje preusmeritev obstoječih in potencialnih klientov iz regije prejemnika franšize na njegovo franšizno enoto. Na ta način je vsakomur olajšan vstop v posel, kot tudi možnost lažje širitve baze klientov.

Izkušeni agenti za prodajo so prejemnikom franšize konstantno na voljo za katerokoli težavo, nasvet ali konkretno pomoč. Prav tako je še posebno značilna neprestana komunikacija s prejemniki franšize in pomoč pri organiziranju vseh marketinških in pospeševalnih aktivnosti, kot tudi pri povezovanju s čim večjim številom strank.

Fly Fly Travel, kot del podpore franšiznim enotam, redno nastopa na vseh turističnih sejmih v regijah, kjer obstajajo naše franšizne enote. Fly Fly Travel je prepoznaven po konstantni marketinški kampanji in prisotnosti v elektronskih in tiskanih medijih, od česar imajo veliko koristi tudi vse franšizne enote.

na vrh

Franšizni paket

PISARNIŠKO POHIŠTVO IN OOPREMA REKLAMNI MATERIAL PROGRAMSKA OPREMA IN PODPORA
  • 2 delovni mizi
  • 2 delovna stola
  • 2 stola za stranke
  • dvosed
  • klubska miza
  • IKT oprema
  • predalnik s tremi predali
  • tapete
  • polica za modele letal
  • 5000 letakov
  • 1000 plakatov
  • 5000 predlog za dopise
  • 500 map za letalske karte
    vizitke, osebne in službene, 100 kosov
  • modeli letal
  • 2 stojali za vizitke
  • izložbeni material
  • 100 darilnih paketov za stranke
  • Rezervacijski sistem Galileo
  • Sistem za prodajo zavarovanj
  • Knjiga standardov
  • Usposabljanje
  • Logistična podpora
  • Tehnična podpora
  • Marketinška podpora

CENA ene franšize:

  • V mestih 25.000-50.000 prebivalcev: 5.000 EUR
  • V mestih 50.000-90.000 prebivalcev: 6.000 EUR
  • V mestih 90.000-130.000 prebivalcev: 8.000 EUR
  • Na mestih s populacijo 130.000 in več: 12.000 EUR

CENA master franšize: 30.000 EUR

Postopek za vzpostavitev kontakta in otvoritev franšize

  1. Potrebno je izpolniti vprašalnik in ga poslati na elektronski naslov bojana.vukovic@flyflytravel.com ali izpolniti online vprašalnik.

  2. Po natančno izpolnjenem in poslanem vprašalniku in pod pogojem, da ste prišli skozi prvo selekcijo, lahko pričakujete naš klic in dogovor za sestanek.

  3. Zaradi spoznavanja in ocene o eventualnem sodelovanju bomo opravili nekaj sestankov.

  4. V primeru, da potencialni prejemnik franšize s strani Fly Fly Travel dobi pozitivno oceno, sledi podpis predpogodbe,

  5. registracija podjetja,

  6. iskanje ustreznega lokala,

  7. opremljanje lokala,

  8. podpis pogodbe o franšizingu,

  9. začetek usposabljanja za delo v sistemih za prodajo letalskih kart, potovanj, zavarovanj,…

  10. začetek dela.

Koga iščemo?

Od prejemnikov franšize pričakujemo, da so energični, kreativni in pripravljeni na naporno delo. Iščemo kandidate, ki so pripravljeni prejeti naš način dela, naše procedure in programe, ki so se pokazali za več kot uspešne.

Potrebujemo ljudi, ki si želijo uspeha, ljudi, ki imajo vizijo in se zavedajo, da je vedno dovolj prostora za nadaljnji napredek.

Prejemniki franšize morajo biti timsko orientirani, pripravljeni sprejeti naša pravila, standarde, kot tudi periodične kontrole.

Izkušnje v turizmu so zaželene, niso pa nujne. Prav tako so zaželene izkušnje pri vodenju lastnega podjetja ali delo na katerem od vodilnih delovnih mest v podjetju.

na vrh

Poslovalnice Fly Fly Travel-a

Družba Fly Fly Travel v zadnjem letu nezadržno raste, kar je vidno tudi po vse večjem številu poslovalnic, katerih je trenutno 18. Sedež podjetja se nahaja v centru Beograda, v tako imenovani »avio stavbi«, v ulici Knez Mihajla 30 (II nadstropje).

Ostale poslovalnice so v Beogradu in Vršcu, pravkar pa poteka otvoritev poslovalnice v Carigradu. Podjetje si lasti še devet franšiznih enot – v Srbiji, Hrvaškoj, Črni Gori in Bosni.

V planu je, poleg 15 franšiznih enot v regiji, 15 v Srbiji, otvoritev še 15 franšiznih enot v državah, kjer živijo balkanski izseljenci (EU, Rusija, Kanada, Avstralija,…)

Misija podjetja Fly Fly Travel:

  • Naša misija je nudenje storitev klientu dvigniti na nivo najvišjih svetovnih standardov, da bi s tem izpolnjevali njihove želje in potrebe in s tem dosegli, da se želijo ponovno vračati k nam.
  • Poleg tega je zelo pomembna postavka naše misije, da stalno težimo k inovativnosti in originalnosti v primerjavi s konkurenco in lastnim dosedanjim delom.
  • Doseganje materialnega in čustvenega zadovoljstva vseh udeležencev v procesih dela. Dvig sistema vrednot, iskrenosti, privrženosti, hvaležnosti in teženje k stalnemu napredku!

Vrednote podjetja Fly Fly Travel:

  • Naše vrednote se opirajo predvsem na poštenost in iskrenost v našem timu.
  • Prav tako se vsi naši zaposleni obnašajo kot lastniki podjetja, s tem da so v vsakem trenutku predani uspehu in razvoju družbe.
  • Izrekamo dobrodošlico vsakemu kvalitetnemu posamezniku ali poslovnem partnerju.
  • Ena od pomembnih postavk, ki kaže vrednost podjetja se vidi skozi velik poslovni vzpon, ki se je zgodil v prvih treh letih obstoja.

na vrh

Kontakt

Bojana Vuković
Mob: +381 60 74 70 697
Tel: +381 11 6356 004
bojana.vukovic@flyflytravel.com
franchise@flyflytravel.com

Jelena Ristić
Mob: +381 60 74 70 840
Tel: +381 11 6356 004
jelena.ristic@flyflytravel.com
franchise@flyflytravel.com

na vrh

Online vprašalnik

Prosimo, da na vsa vprašanja odgovorite iskreno in čim bolj natančno in nam s tem pomagate ustvariti čim bolj realno sliko o vas kot potencialnem prejemniku franšize. Izpolnjevanje vprašalnika je prvi korak v procesu vzpostavitve sodelovanja, rezultati pa nam bodo pomagali do vpogleda ali spadate v profil ljudi, ki jih iščemo oziroma ali izpolnjujete osnovne kriterije.

Vprašalnik
Vaše ime in priimek *
Elektronska pošta *
Telefon *
1. Navedite stopnjo izobrazbe in naziv inštitucije, kjer ste izobrazbo dosegli:
2. Ali ste trenutno zaposleni?


V primeru da ste, napišite naziv podjetja v katerem ste zaposleni:
Ali ste kdaj vodili lastno podjetje?


V primeru da ste, napišite naziv podjetja in dejavnost ter ali je še vedno aktivno. Če ni več aktivno, napišite razlog:
4. Ali ste kdaj delali na vodilnem delovnem mestu in na katerem? Kako bi ocenili vaše poznavanje poslovanja podjetja, v primeru, da nikoli niste vodili lastnega podjetja?
5. Ali imate izkušnje z delom v turizmu? V primeru, da imate, napišite ime podjetja v katerem ste delali, kako dolgo in na katerem delovnem mestu?
6. Kater tuje jezike govorite in na kakšnem nivoju?
7. Ali uporabljate računalniške programe (MS Office) ter označite nivo Vašega znanja.



8. Ali ste seznanjeni s sistemom prodaje letalskih kart?


9. Ali ste seznanjeni z osnovnimi principi poslovanja v sistemu franšize?


10. Ali veste, da bi kot prejemnik franšize, morali voditi lastno podjetje kot pravna oseba?


11. Zakaj ste se odločili za franšizni način poslovanja?
12. Kje ste izvedeli za franšizo Fly Fly Travel?
13. Zakaj vas zanima ravno naša franšiza in tovrstna dejavnost?
14. V katerem mestu želite odpreti Fly Fly Travel franšizno enoto?
15. Ali ste lastnik prostora v katerem nameravate odpreti franšizo Fly Fly Travel?


Če ste lastnik, navedite lokacijo in velikost:
16. Ali je okoli lokala ali v njegovi bližini dovolj prostora za postavitev velikega oglasnega panoja? Zaželeno, da pošljete slike lokala na luka@flyflytravel.com
17. Ali imate dovolj lastnega kapitala, ki je potreben za zagon tovrstnega posla?


18. Kakšen zaslužek pričakujete na mesečni ravni?
19. Ali ste pripravljeni sami prevzeti tveganje eventualnega neuspeha v poslovanju?


20. Ali mislite, da bi bili uspešen prejemnik Fly Fly Travel franšize in zakaj?
If you see this, leave this form field blank

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank