Taco Bell v jurišu na nove trge
Foto: Mike Mozart/Flickr
Kot je uradno objavljeno namerava Taco Bell, franšizna veriga restavracij znana po mehiških specialitetah, znatno povečati število restavracij v tujini – natančneje do leta 2023 odpreti 1300 novih poslovnih enot na trgih izven Združenih Držav Amerike. Taco Bell je "v jurišu" na evropske, azijske in južnoameriške države, predvsem pa na Veliko Britanijo, Korejo, Japonsko, Čile, Peru in Indijo.
Povečanje števila restavracij naj bi s prodajo, po ocenah korporacije, navrglo dodatni dve milijardi dolarjev.
Trenutno ima ta franšizna veriga 250 restavracij v 26 državah – kar je znatno manj v primerjavi s »sestrskima« podjetjema – KFC in Pizza Hut – ki se, enako kot Taco Bell, nahajajo na portfelju podjetja Yum! Brands. Prav izkušnje teh blagovnih znamk pa zelo opogumljajo. KFC namreč največ prihodkov od prodaje ustvari prav na tujih trgih – največ na Kitajskem, kjer ima več kot 4600 restavracij, kar je ena tretjina vseh KFC restavracij v tujini.
Za Taco Bell je fokus na mednarodne trge samo del širšega razvojnega načrta, ki vključuje tudi rast mreže na matičnem trgu. Do leta 2022 načrtujejo odpreti 2000 restavracij v Ameriki, kar bi prineslo tudi novih 14 milijard dolarjev od prodaje. V tem trenutku ima Taco Bell 5800 poslovnih enot v Ameriki, z otvoritvijo 200 novih restavracij v letu 2014 pa je podjetje podrlo tudi lasten rekord.
Vir: Entrepreneur Magazine
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.