Že delamo na tem, da postanemo najboljši sistem za odstranjevanje tetovaž na svetu. Zahvaljujoč strategiji blagovne znamke in storitvam, ki temeljijo na medicinskih in tehnoloških inovacijah, smo prepričani, da to kar delamo, delamo dobro.
Klaus Bode
Torek
16.12.2014
Kaj vse so dosegli v letošnjem letu, k čemu težijo, kot tudi po čem se Skinial razlikuje od drugih sistemov za odstranjevanje tetovaž, govori lastnik koncepta Klaus Bode.
 

Skinial je prisoten v nekaj evropskih državah – poleg matičnega nemškega trga, so franšizni studii odprti tudi v Avstriji, Švici, Italiji, Španiji, na Slovaškem in Poljskem. Nam lahko naredite kratek presek letošnjega poslovnega leta?

Ne samo da smo uspeli razviti franšize na nekaj trgih Evrope, temveč smo Skinial predstavili tudi v Avstraliji, v septembru pa smo podpisali pogodbo o master franšizi za ozemlje Kanade. Ko govorimo o Evropi, smo imeli v Nemčiji in na Poljskem nekaj slabše rezultate v "prvem polčasu", smo pa jeseni vseeno našli nove prejemnike franšize. Poleg tega smo našli tudi prvega partnerja v Skandinaviji. V drugi polovici leta se nam je pridružila Danska.

Že delamo na tem, da postanemo najboljši sistem za odstranjevanje tetovaž na svetu. Zahvaljujoč strategiji blagovne znamke in storitvam, ki temeljijo na medicinskih in tehnoloških inovacijah, smo prepričani, da to kar delamo, delamo dobro.

V Italiji in Španiji se ljudje počasi zavedajo ideje o odstranjevanju tetovaž brez laserja zato se morajo pristojne institucije v teh državah komaj zdaj odločiti kam uvrstiti to metodo "zdravljenja" ali kdo bi to lahko izvajal. Vsaka država drugače gleda na našo metodo – v nekaterih je medicinska, v drugih kozmetična – tako, da je zelo težko najti sistem, še posebno v tej zgodnji fazi, ki bi omogočal močno ekspanzijo franšizne mreže. Trudimo se svoje izkušnje deliti z drugimi podjetji, ki prinašajo inovacije na mednarodne trge in s tem pomagajo k spremembi določenih pravil.

Kaj menite, kaj naredi franšizni koncept Skiniala uspešnega?

Fokusirani smo na eno preprosto storitev in že predano delamo na tem, da postanemo najboljši sistem za varno odstranjevanje tetovaž na svetu. Investicija za zagon posla je nizka, če jo primerjamo s časom v katerem se lahko povrne, večina tistih, ki se odločijo za našo franšizo, pa so osebe, ki se že ukvarjajo s podobnimi posli. Poleg tega mi ne zahtevamo nobenih nadomestil. Zahvaljujoč strategiji blagovne znamke in storitvi, ki temelji na medicinskih in tehnoloških inovacijah, smo prepričani, da to kar delamo, delamo dobro.

Pred kratkim ste vstopili na trg Združenih Držav. Znano je, da se tuji sistemi tam ne morejo tako lahko prebiti. Kako je uspelo vam?

V tem smislu nam je pomagala naša franšiza na Poljskem. Ameriški podjetnik poljskih korenin iz Arizone, je odkril Skinial med obiskom svojih sorodnikov na Poljskem. Vzpostavil je stik z nami in po nekaj sestankih smo podpisali pogodbo. Skinial od Oktobra deluje v Ameriki, v nekaj tednih pa bodo vsi zainteresirani lahko obiskali tudi prvi studio v Miamiju.

Kako skeptični so ljudje do novih metod za odstranjevanje tetovaž? Laserska metoda je še vedno zelo razširjena.

Da, laser je še vedno najpogosteje uporabljena metoda za odstranjevanje tetovaž, je pa ta metoda tudi zelo nevarna. Pričakujemo, da bo število medicinskih in znanstvenih študij o škodljivih vplivih laserja še naprej raslo. Laser črnila ne odstrani popolnoma – le to v obliki nano delcev ostaja v organizmu, vstopi v krvni obtok in se zadržuje v limfnih vozlih in v jetrih. Posledice uporabe laserja so postale globalni problem, zato tudi menimo, da se bodo ljudje postopoma obrnili k drugim metodam. Glede na število zainteresiranih za našo franšizo, mi to že doživljamo. 


Zanimivosti na forumu