Nova priložnost za hotelirje
Orbis je največja hotelska skupina na Poljskem, ki ponuja 12000 sob v 63 objektih. Upravljajo hotele pod blagovnimi znamkami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles, ibis Budget, do sedaj pa so pokrivali poljski ter trge baltskih držav (Litva in Latvija). Portfelj skupine izven matičnega trga bo znatno razširjen saj je podpisala pogodbo z dosedanjim strateškim partnerjem – francosko hotelsko verigo Accor. Spomnimo, že pred enim mesecem je Orbis dobil ponudbo za prevzem 46 Accorjevih hotelov v Srednji Evropi, za transakcijo pa naj bi odštel 142,3 milijona evrov.
Poljska skupina je s podpisom pogodbe postala nosilec master franšize za Accorjeve hotelske blagovne znamke in dobila pravico razvijati mrežo v 16 državah Srednje Evrope – kar vključuje tudi Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, Madžarsko, Romunijo in Moldavijo,…
- Transakcija je popolnoma v skladu z našo strategijo saj že kar nekaj časa načrtujemo povečati razvoj v tem delu Evrope. Po pregovorih z Accorom, je bila licenca za razvoj mreže razširjena z 10 na 16 držav, trajanje franšizne pogodbe pa podaljšano s 15 na 20 let. Menimo, da je tudi cena sprejemljiva. To je potrdila tudi podrobna analiza, ki so jo opravili naši svetovalci. Orbis ima danes veliko denarja brez kakršnihkoli obveznosti do bank - pravi Gilles Clavie, generalni direktor hotelske skupine Orbis.
Orbis v Srednji in Vzhodni Evropi
Pod blagovnimi znamkami Orbis, poleg 63 hotelov na Poljskem, posluje še 43 hotelov na tujih trgih. Mreži bodo kmalu dodali še 8 hotelov, ki so trenutno še v gradnji. Objekti spadajo v različne kategorije – od hotelov z eno do luksuznih hotelov s petimi zvezdicami.
- Skupno število hotelov skupine Orbis na Poljskem in v tujini bo kmalu večje od 110. Kupil smo hotele v dobrem stanju, ki se v glavnem nahajajo v glavnih mestih. Orbis že ima strokovno osebje, ki dela v mednarodnih krogih in dobro pozna stanje in pogoje poslovanja na lokalnih trgih. Prepričan sem, da bodo na novih trgih tako Orbis kot tudi hoteli imeli koristi od medsebojnega sodelovanja in da bomo hitro dosegli želeno sinergijo - pravi Ireneusz Wegowski, podpredsednik Orbisa.
Za investitorje in podjetnike, ki razmišljajo o pristopu k hotelski mreži Orbis, je eden od pomembnih kriterijev lokacija in velikost objekta. Strategija razvoja pa ne vključuje samo širjenje verige izključno v velikih mestih, temveč tudi v manjših mestih, kjer Orbis do zdaj ni bil prisoten. Najbolj pomemben pogoj je, da ima mesto dovolj potenciala za razvoj poslovanja ali turizma. Lastniki franšiznih hotelov ne potrebujejo izkušenj iz hotelirstva, ker dobijo vso potrebno podporo za opravljanje vsakodnevnih aktivnosti – pomoč v vseh fazah gradnje in opremljanja hotela, sistem rezervacij, pomoč v marketingu in vseh aspektih tekočega poslovanja.
Preberite članke
Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.
Fly Fly Travel je pred kratkim v svojo prodajno mrežo dodal še eno poslovalnico – konec februarja je bila v Valjevu odprta franšiza te turistične agencije.
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut