Surf’n’Fries na Vzhodu
Nedavno je bila Surf'n'Fries, restavracija v kateri strežejo ocvrt krompirček z zanimivimi omakami in v nenavadno oblikovani embalaži, odprta tudi v Budimpešti v nakupovalnem središču Westend.
Andrija Čolak, solastnik te uspešne hrvaške franšize, pravi, da v prihodnjih dveh do treh tednih pričakujejo vstop še na dva trga – Črno Goro in Makedonijo. Načrtujejo postavitev Surf'n'Fries v podgoriškem nakupovalnem centru Delta City, v Skopju pa bi se nahajal v centru mesta.
Poleg okoliških držav, naj bi se franšizna veriga razširila tudi na Daljni Vzhod – prva restavracija bo odprta v Vietnamu. - Kar se tiče Vietnama so dela pri koncu in zaradi tega smo zelo navdušeni. Otvoritev je planirana v začetku septembra. Zanimivo je to, da se prvič gradi nova stavba v samem centru Hanoja v kateri se bo nahajal Surf'n'Fries. Zelo se veselimo prihoda v Vietnam saj gre za rastoči trg z 90 milijoni prebivalcev in tu vidimo velik potencial - pravi Čolak.
Tudi nove prodajne enote bodo opremljene z novo tehnologijo SURFFRY, pri kateri se krompirček cvre brez olja.
Surf'n'Fries je na vseh omenjenih trgih sklenil pogodbe o master franšizi.
Franšizna veriga je svojo poslovno pot začela leta 2009 na Reki. Surf'n'Fries po petih letih posluje v sedmih državah in ima okoli 40 prodajnih mest.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.