22.10.2014

Več posla za manj kilogramov

Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.

Franšizni sistem za hujšanje Xtravaganza je na hrvaški trg vstopil v začetku leta 2012. Mrežo trenutno sestavlja šest centrov – enega od njih pa vodita tudi prejemnika master franšize Toni in Ivana Šikić, ob tem pa so mreži samo v letošnjem letu dodali tri franšizne enote. Najprej so marca odprli franšizni kotiček v Zagrebu v okviru fitnes centra, kar je eden od modelov za katerega se lahko odločijo prejemniki franšize. Franšizni kotiček so maja odprli tudi v okviru kozmetičnega salona v Varaždinu, med tem ko v Šibeniku posluje samostojna zdravstvena svetovalnica.

Xtravaganza Fot. Xtravaganza Hrvatska

Prejemniki master franšize upajo, da bodo v naslednjem letu odprli še tri centre za hujšanje Extravaganza. Franšizni centri pa bi se lahko pojavili tudi na drugih trgih regije.
Foto: Toni Šikić

Spomnimo, Xtravaganza ima v ponudbi tri modele franšize – samostojni center za hujšanje, franšizni kotiček (ki ga je mogoče odprti v sklopu obstoječih fitnes centrov ali salonov) in samostojno zdravstveno svetovalnico v kateri, za razliko od prejšnjih dveh modelov, ne obstaja možnost vadbe.  - Zadovoljni smo s poslovanjem v letošnjem letu. Kot prejemniki master franšize smo ustvarili rast prihodkov za 40%, razširili smo število franšiz, uvajamo časopis, kmalu pa začne delovati tudi nova internetna stran. V obdobju, ki sledi, se želimo na trgu profilirati kot unikaten sistem saj je konkurenca ostra. V tej dejavnosti je veliko igralcev, razlike med nami pa so pravzaprav velike -  pravi Toni Šikić.

Šikić upa, da bodo v naslednjih 12 mesecih odprli še dva do tri franšizne centre. V načrtu pa je tudi širitev v regiji saj so prejemniki franšize za vse države bivše Jugoslavije. - Trenutno imamo povpraševanja iz Slovenije, vsekakor pa bi si želeli, da se franšiza razširi tudi na srbski trg - pravi Šikić.

Kot pravi ekonomska situacija ne gre ravno na roko dobremu poslovanju, nizki družinski proračuni pa so eden od največjih problemov s katerimi se trenutno soočajo. - Ljudje nimajo denarja zase. Po drugi strani pa opažamo, da je zavest o zdravem življenju vse večja. Nedavna raziskava kaže, da so Hrvati na četrtem mestu v Evropi po številu izrazito debelih prebivalcev. Trg torej definitivno obstaja, ampak ljudje, ki pripadajo nižjem srednjem sloju, enostavno, v tem trenutku nimajo dovolj denarja, da se ukvarjajo sami s seboj - pravi Šikić.

Centri Xtravaganza za zdaj poslujejo v Dubrovniku, Poreču, Šibeniku, Zagrebu, Varaždinu in Reki.

Več posla za manj kilogramov

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank