Prvi med franšizami
Foto: Subway Ljubljana
Nedavno je v švicarskem mestu Basel svečano odprta nova Subway restavracija, s čimer je ameriški gigant "zaokrožil" mrežo točno 4500 restavracij v Evropi. Franšizna mreža si po podatkih za september, na globalnem nivoju, lasti 42700 restavracij v 108 državah, kar Subway nesporno uvršča v največji franšizni sistem na svetu. - Od januarja do septembra smo v srednji in vzhodni Evropi odprli 50 novih restavracij - pravi Martin Princ, ki je zadolžen za razvoj Subway-a v tem delu Evrope.
Ekspanzija ne bo obšla niti naše regije. Subway je potem, ko je preteklo leto odprl prvo restavracijo v Ljubljani, pripravljen nadaljevati širjenje mreže v Sloveniji, poleg tega pa se želi vrniti tudi na hrvaški trg. Podjetje že išče prejemnike franšize. Kot so nedavno potrdili za naš portal, si na Hrvaškem želijo odpreti najmanj 22 restavracij, predvsem v mestih z več kot 50000 prebivalcev. Martin Princ nam je takrat povedal, da Subway ne želi hiteti, ker se zavedajo, da je za odprtje prvih restavracij potreben čas.
- Opažamo, da so tudi kandidati veliko bolj previdni, ko se odločajo za vstop v franšizni sistem. Seveda jih najbolj privlačijo koncepti, ki so že dokazani in že leta delujejo na trgu in to pojasnjuje veliko število povpraševanj, ki jih dobivamo iz vseh delov srednje in vzhodne Evrope. Po drugi strani se nam javlja veliko število mladih podjetnikov, med katerimi pa žal mnogi nimajo rešenega problema financiranja. To pa je pogoj, ki odločilno vpliva na to ali so zaželeni kandidati za otvoritev restavracije Subway ali pač ne - pojasnjuje Princ.
Pogoji, ki bi jih morali izpolnjevati zainteresirani kandidati iz Slovenije in Hrvaške, so standardni za celoten franšizni sistem Subway. Višina potrebnih investicij je najbolj odvisna od izbrane lokacije in velikosti lokala, kot tudi od stanja le tega in potrebnih vlaganj zato, da pridemo do želenega standarda. Pričakovana investicija v opremo znaša okoli 40.000 evrov, medtem ko vstopno nadomestilo (licenca) znaša 7.500 evrov za prvo lastno restavracijo, za vsako naslednjo pa polovico tega zneska.
Opis in pogoje franšiznega sistema za prejemnike franšize v Sloveniji in na Hrvaškem, lahko najdete v naših Katalogih franšiz.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.