Kako je Modri slon spoznal Krtka

Prva risanka, v kateri nastopa lik Krtka, z naslovom »Kako je Krtek dobil svoje hlače« se je pojavila leta 1957, popularnost pa je dosegla tudi daleč izven meja Čehoslovaške – v Nemčiji, Avstriji, Franciji, Rusiji, Skandinaviji, na Madžarskem, Poljskem, Kitajskem, Japonskem kot tudi v bivši Jugoslaviji. Češka založniška hiša Modri slon je dobila pravice za objavo serije personaliziranih knjig, v katerih se bodo otroci lahko tudi »srečali« z malim krtom.
Četrtek
02.10.2014
Češka založniška hiša Modri slon, znana po personaliziranih knjigah za otroke, je dobila pravice za objavo serije knjig z enim od priljubljenih animiranih junakov – Krtkom.
 

Ko se je leta 1957 na takratnem Čehoslovaškem pojavil animirani film s krtom Krtkom kot glavnim junakom, si tvorec lika Zdenjek Miler sigurno ni mogel niti predstavljati, da bo njegov mali krt še desetletja razveseljeval otroke po celem svetu. V času, ko je bil Miler še živ, je bilo posnetih skoraj 50 filmov, gledali pa so jih otroci iz več kot 80 držav – med drugimi tudi iz bivše Jugoslavije.

Avtorske pravice so po Milerjevi smrti (2011) pripadle podjetju Little Mole, ki ga od takrat vodi Zdenjekova vnukinja Karolina Milerova. Milerova je, kot najboljši in najbolj zvest promotor Zdenjekovega dela, nedavno podpisala pogodbo s češko založniško hišo Modri slon, ki je s tem pridobila pravice za objavo serije knjig, v katerih kot glavni junak nastopa krt Krtko.

Za češko založniško hišo to sodelovanje predstavlja dober pa tudi logičen poslovni korak. Spomnimo, Modri slon je bil ustanovljen leta 1998 kot založniška hiša, ki objavlja izključno knjige za otroke in mlade. Največjo priljubljenost so dosegli s predstavitvijo inovativnega koncepta "personaliziranih" knjig, kar pomeni, da so protagonisti teh knjig lahko postale "resnične" osebe, torej otroci ali odrasli, ki jim je bila knjiga namenjena kot darilo ali kot poseben in unikaten znak pozornosti. Modri slon je od takrat izdal 20 originalnih naslovov oziroma del, vsaka od teh edicij pa je postala tudi prodajna uspešnica.

Poleg matične hiše ima Modri slon trenutno še 31 franšiznih enot na Češkem, koncept pa se je skozi franšizing razširil tudi na slovaške in poljske trge. Po podpisu pogodbe s podjetjem Little Mole, so tudi franšizni partnerji izven Češke dobili priložnost, da novim generacijam malih bralcev predstavijo junaka, ki so ga imeli radi že njihovi starši.

- Menimo, da je to sodelovanje velik uspeh in zares veliko nam pomeni, da tudi svojim partnerjem izven Češke lahko ponudimo možnost objave knjig z enim od priljubljenih animiranih junakov iz preteklosti -  pravi Marek Halfar, eden od ustanoviteljev založniške hiše Modri slon.

Kot smo že pisali, Modri slon od nedavnega išče prejemnike franšiz tudi v državah naše regije – v Srbiji, Sloveniji in na Hrvaškem, glede na najnovejši razvoj dogodkov, pa bi potencialni partnerji te regije prav tako lahko izdajali personalizirane knjige, v katerih bi se, poleg "resničnih" fantkov in deklet, pojavljal tudi simpatični krt Krtko.

Več o pogojih ter opis franšiznega sistema Modri slon lahko najdete v našem Katalogu franšiz.


Zanimivosti na forumu