26.09.2014

Izziv, ki motivira

Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.

Sredi lanskega leta se je, z veliko pozornosti s strani medijev in ob prisotnosti slavnih povabljenk, odprla prva franšizna trgovina modne blagovne znamke P…S…Fashion na Hrvaškem. Tako so Zagrebčani in drugi obiskovalci glavnega mesta Hrvaške dobili priložnost nositi modele te modne hiše. P…S…Fashion tudi pred tem na hrvaškem trgu ni bila popolnoma neznana blagovna znamka. Kolekcije smo že pred tem lahko našli v kar nekaj butikih z različnimi blagovnimi znamkami, v več hrvaških mestih. Trenutno lahko oblačila modne hiše P…S…Fashion, poleg že omenjene franšizne trgovine v Zagrebu, kupite še v Splitu in Pulju.

P....S....Fashion, radnja u Skoplju Fot. P....S....Fashion

P…S…FAshion franšize na hrvaških in makedonskih trgih poslujejo že več kot eno leto. Planirajo sicer dodatno širjenje mreže, a bodo pri tem previdni.

Za podjetje pa se s tem širjenje mreže še ni končalo. Blagovna znamka se je lansko leto pojavila še v eni državi iz naše regije – v Makedoniji. Franšizna trgovina v Skopju bo v oktobru praznovala svoj prvi rojstni dan.

Predstavnica podjetja P…S…Fashion Jelena Karanac pravi, da ni enostavno začenjati s poslom v tujih državah, je pa izziv, ki motivira. - Te trgi so za nas še vedno relativno neznani, ker znanja in izkušenj z domačega trga ne moremo uporabiti tudi pri njih. Vsak trg ima svoje zakonitosti, ki so karakteristične in avtentične. Mi se jim moramo vedno prilagajati. Prav tako se morajo prilagajati tudi prejemniki franšiz – skozi spoznavanje z blagovno znamko, imidžom, načinom našega delovanja in podobno. To ni enostaven proces, vendar nas motivira - pojasnjuje Karanac.

P…S…Fashion svoja oblačila prodaja tudi v Bosni in Hercegovini in v Črni Gori. Karanac pravi, da je kriza na vseh trgih regije še vedno prisotna, se pa nekje občuti bolj, kot drugje. - Vseeno bi rekla, da ni bistvenih razlik. Tisto kar nam je vsem skupno, je vedno prisotna želja žensk, da so videti lepe in negovane in to je tisto, kar je naša prednost -  dodaja Karanac.

Po njenih besedah, bi bil za to podjetje uspeh, da upoštevajoč težko ekonomsko situacijo, letošnji poslovni rezultati ne bi bili slabši kot leta 2013.  - Imamo načrte za nadaljnje širjenje mreže, vendar bomo pri sprejemanju takšnih odločitev previdni in analitični - pravi Karanac.

Izziv, ki motivira

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank