Četrtek
31.10.2013
Vse več podjetij razmišlja o svojem franšiznem sistemu. Ali je to še realno ? Predstavljamo vam pet korakov , ki vam bodo pomagali najti odgovor.
 

Konkurenca , ki prevladuje v franšiznem trgu je zelo močna - tekmovalci , ne bo samo še ena franšiza iz iste panoge , ampak vsa podjetja v panogi . Kupci danes zagotovo imajo veliko izbiro , večji kot kdaj koli prej , podjetja , zato večji izziv . Zato je potrebno , da je pripravljena za tako konkurenčnem okolju . Natančneje je trebavpis v franšizi , ki se premišljena in pripravljena procesa. Tukaj je nekaj vprašanj je treba odgovoriti , preden se začne , in ko začnete oblikovati franšize.

1 Natančno oceniti svoje podjetje

Kako dolgo deluje ?
Ideja franšizinga temelji na dejstvu, dafranšize zagotavlja , da je v skladu s poslovnim modelom franšizojemalca razvit na osnovi lastnih izkušenj . Za pridobitev takšne izkušnje, ki so potrebni za vaše podjetje, ali natančneje , vsaj en " pilot " enota deluje in da je najmanj 12 mesecev . Med kratko to težko upravljati , da " preveri " lastne poslovne zamisli , in to bi bilo zelo težko preveriti , kako ponuditi svoje izdelke ali storitve soočiti s konkurenco in kako je v resnici, je odvisna od trenutnih trendov ali sezonsko čustveno motnjo.

Je poslovno donosna ?
Več delate , boste imeli bolj točne informacije in znanje o sebi, obratovalni stroški in prihodki , ki jih prinaša - in zato jedelo izvedljivosti . Boste pridobili nekaj izkušenj : kar jenajboljša sezona za začetek poslovanja, na primer. Vendar pa bo predvsem lažje ustvariti poslovni načrt in finančni sposobnosti predpostavk za prihodnje prejemnike . Zato morajo biti podjetja za razvoj radijskega franšize dobičkonosna. Zaželeno, da imajo tako boljšo idejo o tem , koliko dela točno stroškovno učinkovit

Kako in na kakšen način jekoncept edinstven?
Dobro je, da jedelo nekaj, zaradi česar je drugačen od drugih konkurentov na trgu . Ta edinstvenost je lahkopristen izdelek ali storitev , vendar to ni nujno. To je lahkonačin, na katereganaloga je zvok , npr . Ali paposeben način, na katerega se vroči strankam , torej kupci . Vendar je treba ves čas hraniti v mislih , da lahko vsak edinstvenost bitiovira za razvoj : težje "kopija" in prenesejo prejemnikom, ki so del poslovnega modela , če je zapleteno . Zato moramo prizadevati za preprosto , vendar edinstvenih prenosnih rešitev. Najboljši franšize koncepti so tisti, ki so enostavne za namestitev !

2.st ponudili prejemnikom

Logo
Ustvarjanje franšizni sistem , kasneje pa franšizna mreža , pomeni enotnost : vse delujejo pod isto blagovno znamko , kar pomeni, da imajo enako logotip / znak, po katerem bosistem postal prepoznaven . Da se sprejme zelo pomembno načelo , da vzpostavijo sistem : Dobro oblikovanje jeključnega pomena za kasnejši uspeh. Potrebno je lelogotip , vendarzunanje in notranje oblikovanje prihodnjih operativnih enot . Pri tem ne smemo pozabiti , kaj mora slediti oblikovanje :desno . Izvesti vse ukrepe za zaščito intelektualne lastnine - Zaščitite logotipa (znamka) in urediti način uporabe svoje vizualno identiteto .

Know-how
Ključna naloga jeprenos poslovnega modela franšize in znanje, potrebne za to delo - franšizne . Kaj jeprenosbolj celovito, da jesistem uspešen . Vendar pa mora biti ta prenos je treba skrbno storiti - to jeključ do vašega uspeha , temveč tuditemeljna vrednota , da ste lastnik . Zato bi bilo treba prenos znanja , se previdno in na način, ki omogoča, zaupnosti in varovanja pred morebitno zlorabo kasneje svoje znanje iz . Prenesejo znanje mora biti na voljo samo prejemniku - ne drugi tam bodočega omrežja. In spet :prenos znanja in izkušenj danes res mora biti celovita : znanje s prodajo blaga ali storitev , s praksami upravljanja , načine ukvarjajo s strankami in oblikovanje odnosov s strankami ,upravno in tehnično strokovno znanje in izkušnje , finančni postopki ...

Usposabljanje
Kot pri vseh stvareh - znanja , brez izkušenj in usposabljanja, je ponavadi " mrtva črka na papirju . " Dober trening je bistvenega pomena za prihodnje prejemnike . To bi bilo res, da je eden od elementov, na katerih je mogoče presojati kandidati franšize. Vi, kot franšize , ki jih mora zagotoviti osnovno izobrazbo in uvesti prejemniki delovnim časom . Vendar to ni dovolj: je zaželeno, da je usposabljanje v teku, da se vnaprej vzpostavi mehanizme, ki bodo bo vsaka nova znanja ali spremembe v sistemu mogli Preneste prejemnikov. Usposabljanje za nove izdelke in storitve, je vsekakor nekaj, kar naredi razliko v primerjavi s konkurenco in naredi sprejemniki boljši del mreže .

Podpora
Prejemniki računamo na podporo - in tudi, ko postanejo " veterani " v sistemu . Za predjed , pričakujejo podporo pri izbiri trgovin in / ali lokacije delovnega mesta . Vaše izkušnje tukaj je zelo pomembno - še posebej v delu, ki zadeva zadovoljstvo "tehničnih" predpostavk za delo. Vendar papodpora še ni konec : Vsi sistemi so skoraj vedno na voljo za prejemnike - bo zagotovil nasvete o tem, kako organizirati oglaševanja, promocije , kako usposobiti zaposlene, da jim lahko bila izpostavljena novim blagom ...

3. "Procenite" prihodnje sodelovanje

Potrebne so tudi naložbe
Takoj, ko boste začeli razmišljati o volilni pravici , boste morali začeti - analizirati . Treba je analizirati donosnost projekta , ne le iz lastnega vidika, vendar pa je treba storiti , in z vidika prihodnjega prejemnika. Morate vedeti, kako najprejemnik investirati in koliko časa bo trajalo, da takšno naložbo vredno .

Franšizne naknade
Ne samo investicijske kakšni prejemniki morali vedeti : tam so pristojbine , ki jih boste plačali . Ponavadi v franšizi opredeliti dva naboja : spredaj - daprejemnik plača ob vstopu v sistem , in redno - tisti, ki plačuje v poslu . Redna kotizacija je običajno opredeljeno kot en mesec , vendar to ni povsem izključiti . To je lahko pritrjena ali pa, spremenljivka - odvisno od prometa , npr . Pogosto so sistemi opredeljeni in izenačil. Nadomestilo za trženje - še posebej, če želi poudariti pomen spodbujanja franšizni sistem . In spet, ta pristojbina preprosto ne more bitidel redne sejnine . Treba je imeti v mislih:svoboda , da ustvari nadomestila je odvisno od vas , ampakključ je zadrževalni sistem . Prejemniki bi morali imeti možnost , da zaslužijo dovolj za pokritje pristojbine in doseči dovolj privlačen dobička.

4. Ustvarite franšize paket

Ko vse tri prejšnje domneve izpolnjeni ali zadovoljni , lahko začnete z ustanovitvijo franšiznega sistema. Vendar pa to nienostavno in hitro proces : je treba ustvariti popolno franšize paket . To zagotovo ni tisto, kar ne more - franšiznega sporazuma. Potem ,vprašanje je, kako se bo sistem uspešen , če - Navodila za uporabo . Ni treba posebej poudarjati , oglaševanje, to jematerial, ki bo le pritegniti potencialne prejemnike vašega sistema - prospektu. Seveda , vse to lahko storite sami , ampak lahko to vrsto dela, plačilo in poklicni svetovalci .

5. zaposlovanje kandidatov

Ko jesistem že vzpostavljen , jenaslednji korak zaposlovanje kandidatov . Treba je opredeliti komunikacijsko strategijo in oblikovanje promocijske kampanje . Pogosto boste mogli govoriti različnim ciljnim skupinam , zato je nujno , da so oblikovani in celostna strategija. System je potrebno , da spodbujati različne načine za različne ciljne skupine ni enako, ko looking za kandidate, med tistimi, ki se šele začenjajo zasebnih podjetij ali tistim, ki že imajo svoje poslovne, še posebej med tistimi, ki že poslujejo - v industriji. Poleg tega ne smemo podcenjevati pomen storitev PR - zlahka prodal sistem, v kateremširše občinstvo že pozna nekaj , ker ste poskušali stalno ali občasno prisotni v medijih .